mKDR w mObywatelu od lipca 2021


Dotychczasowa aplikacja mKDR znajduje się w aplikacji mObywatel

Karta Dużej Rodziny w mObywatelu - inaczej mKDR - dostepna jest dla każdej dorosłej osoby (rodzina "3+"), która ma ważny polski dowód osobisty, lub dla każdego dziecka (rodzina "3+"), które posiada mLegitymację szkolną. Osoby, które nie posiadają polskiego dowodu osobistego mogą korzystaż z KDR w tradycyjnej formie - w postaci fizycznej karty.

Zniżki i partnerzy, czyli korzyści z Kartą Dużej Rodziny

Dzięki Karcie osoby z rodzin wielodzietnych mogą korzystać m.in. z ustawowych zniżek:

  • na przejazdy kolejowe – rodzice lub małżonkowie rodziców – 37 proc. na bilety jednorazowe oraz 49 proc. na miesięczne;
  • zniżek w opłatach paszportowych – 75 proc. w przypadku dzieci i 50 proc. w przypadku rodziców i małżonków rodziców;
  • darmowego wstępu do parków narodowych;

To także bogata oferta Partnerów Karty Dużej Rodziny z różnych branż - od sklepów dla dzieci, przez sklepy z odzieżą, obuwiem, księgarnie, hipermarkety, sklepy elektroniczne, jubilerskie, ośrodki wypoczynkowe, kina, baseny, centra rozrywki... i wiele, wiele innych.

Jak dodać Kartę Dużej Rodziny do mObywatela?

  1. Upewnij się, że Twoja fizyczna Karta Dużej Rodziny jest ważna.
    PS. Jeśli nie masz Karty Dużej Rodziny sprawdź, jak i gdzie złożyć odpowiedni wniosek.
     
  2. Pobierz lub zaktualizuj aplikację mObywatel do najnowszej wersji. Znajdziesz ją w App Store lub w Google Play.
    1. Android: aplikacja mObywatel 3.0.2 (18.106) lub nowsza.
    2. iOS: aplikacja mObywatel 2.2.3 lub nowsza.
       
  3. Uruchom aplikację mObywatel.
  1. Na głównym ekranie aplikacji mObywatel wybierz Dodaj dokument (lub Dodaj swój pierwszy dokument - jeśli korzystasz z aplikacji pierwszy raz).
    Przycisk dodawania dokumentu
     
  2. Z listy dokumentów wybierz Karta Dużej Rodziny.
     
  3. Zapoznaj się z regulaminem usługi i zaakceptuj go, następnie wybierz Dalej.
     
  4. Korzystasz z mObywatela po raz pierwszy?
    • Tak: potwierdź swoje dane korzystając z Profilu Zaufanego lub innej metody identyfikacji.
    • Nie: przejdź do kolejnego punktu.
  1. Sprawdź, czy Twoja karta została wyświetlona prawidłowo.